WOS | 1 | Montes. L.., Ferreira, R. y Rodriguez, C. | 2018 | Explaining secondary school students’ attitudes towards chemistry in Chile, en revista Chemistry Education Research and Practice | Chemistry education research and practice | Publicado | 1109-4028 | 1.621-2017 |
WOS | 2 | Ferreira, R. A., & Ellis, A. W. | 2016 | Effects of contextual diversity on semantic decision and reading aloud: evidence from a word learning study in English as a second language | Estudios de Psicología | Publicado | 0718-0934 | 0.418-2017 |
WOS | 3 | Rodríguez–Morán A.& Ferreira, R. A. | 2015 | Reconocimiento visual y categorización semántica de palabras nuevas en inglés como lengua extranjera (L2): El rol de la lectura y las actividades explícitas de vocabulario | Signos | Publicado | 0718-0934 | 0.17-2017 |
WOS | 4 | Ferreira, R. A., Gobel, S., Hymers, M. & Ellis, A. W.. | 2015 | Neural correlates of semantic richness: An fMRI study of word learning | Brain and Language | Publicado | 14056666 | 1.47-2017 |
WOS | 5 | Ferreira, R. A., & Echeverría, M. S. | 2010 | Redes semánticas en el léxico disponible de inglés L1 e inglés LE. | Onomázein (WOS) | Publicado | 0718-5758 | 0.136-2017 |
WOS | 6 | Ellis, A. W., Ferreira, R., Cathles-Hagen, P., Holt, K., Jarvis, L., &Barca, L.. | 2009 | Visual word learning and the cerebral hemispheres: From serial to parallel processing of written words. | Philosophical Transactions of the Royal Society of London Series. | Publicado | 1471-2970 | 5.666-2'17 |
Scopus | 1 | Varas-Genestier, P. y Ferreira, R. | 2017 | Neuromitos de los profesores chilenos: orígenes y predictores | Revista Estudios Pedagógicos | Publicado | 0718-0705 | 0.0435 - 2017 |